Friday, March 17, 2023

Shopee | Inner & Keronsang

Assalamualaikum..
Hye semua..

Dua ini selalulah hilang atau tak cukup.. Bila nak buka sekolah je, mesti kena beli dan tambah.. Anak Sha tak suka pakai jenis serkup, tu yang Sha beli inner macam ini.. Sebelum ini dah beli dah, bila nak mula sekolah je tak tahu ke mana perginya.. Belilah lagi melalui shopee.. Kita tengoklah berapa lama bertahan.. hehehe..

5 anak tudung untuk Imani..

Beli 20 biji.. Harapnya lamalah tahan..

5 comments:

  1. brang2 yang cepat hilang...hihi

    ReplyDelete
  2. iyer..ni jgan kata budak sekolah, kita yg mak2 pun sama...

    ReplyDelete
  3. kerongsang hlg - masalah wanita sejagat­čśé

    ReplyDelete
  4. Cuya pon sama aje...asyik hilang entah ke mana.. haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com