Friday, September 15, 2023

7E Cafe | French Toast Spicy Tuna and Cheese

Assalamualaikum..
Hye semua..

Pergh!! Pedas.. Hahaha.. Memang betul pedas untuk Sha yang tak makan pedas ini.. Terasa di lidah dan kepala kepedasannya tapi puas hati tengok inti tuna dia.. penuh dan padat.. Tuna tu bukan sahaja ada cili tapi bawang juga.. Ada kepingan cheese juga.. Memang berbaloilah dengan harga dia bila tengok inti padat macam tu.. Kenyang sangat..

French Toast Spicy Tuna and Cheese - RM5.90

Padat inti tuna dia bersama sekeping keju..

7 comments:

  1. Terus rasa berminat untuk cuba.

    ReplyDelete
  2. Isi padat mesti sedap, saya pun kurang pedas tapi kalau sambal2 kena tahan je lah sebab nak makan jugak hehe

    ReplyDelete
  3. mujur harga berpadanan dgn isi dlm nya. sbb selalu jumpa org share inti ada sikit aje eheee

    ReplyDelete
  4. Pasti enak nih..tuna dan keju..apalagi pedas..cocoklah buat saya ..hehehe

    ReplyDelete
  5. Kenapalaaaah sevel ini bikin ulah di Indonesia, jadi ditutup semua cabang dia. Padahal dulu saya suka sangaaat makan sandwich nya dia 😅.

    ReplyDelete
  6. Macam rasa terus kenyang perut melihat french toast spicy tuna ni. Saya suka pedas! Tapi ketika makan, kenalah juga sediakan minuman panas. Pergghhh!

    ReplyDelete
  7. alamak! kalau pedas ni kena fikir 2 kali ;-)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com