Friday, September 29, 2023

Temujanji Implant

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini, akhirnya berjaya juga Sha dapatkan temujanji untuk Implant setelah hampir setahun lebih tak berjumpa doktor.. Tarikh akhir temujanji Sha pada Oktober 2021.. Kikiki.. Lama betul.. Semuanya sebab PKP dan Covid-19.. Sebelum ini Sha dah cuba dapatkan tarikh untuk jumpa doktor dari klinik desa tapi tak berjaya.. Jadinya Rabu (27.09.2023) lepas, Sha terus telefon Klinik Ibu dan Anak untuk ambil tarikh.. Alhamdulillah dipermudahkan.. Sha risau juga sebab bulan Oktober ini dah patut tukar implant baru.. Biasanya memang kena jumpa doktor dulu sebelum boleh beli implant.. 

Awalnya masa Sha sampai, tak ada doktor pakar..  Nurse suruh ambil darah dan urine dulu untuk hantar ke makmal.. Tapi masa menunggu lepas dapat keputusan makmal tu, tiba-tiba doktor pakarnya sampai.. Nurse suruh tunggu untuk jumpa doktor pakar.. Bila dah jumpa doktor pakar, barulah dapat keputusannya.. Keputusan darah dan urine okay tapi doktor minta untuk datang semula minggu hadapan untuk ambil darah sekali lagi tapi kena puasa dulu.. Kemudian jumpa balik doktor untuk review keputusan darah, buka implant dan pasang implant.. Ini pemasangan akhir Sha untuk implant.. Lepas ini kita akan guna cara lain pula.. huhuhu..

Berat turun 1.2kg.. kikiki.. 

7 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com