Sunday, February 5, 2017

Kaki Ku Lebam Kebiru-biruan

Assalammualaikum..
Hye semua..

Disebabkan kaki Sha dah lebam dan biru..
Jumaat (03.02.2017) Sha pun pergilah Klinik..
Risalah jugakan.. lebam tu mulanya sikit je..
Sha buat tak tahu jelah..
Bila tengok makin banyak pula lebamnya hati pun tak keruan..
Tu yang gi jumpa doktor..

Doktor buat X-Ray lagi sekali..
Kali ini keseluruhan..
Dari ujung kaki sampai ke lutut..
Alhamdulillah.. x-ray okay je..
Doktor check nadi kat kaki pun okay..
Pergerakan kaki semua okay dan tak bermasalah..
Doktor suspek mungkin tisu terkoyak..
So doktor cadangkan untuk buat fisioterapi..
Temu janjinya next week..
Selain fisio, doktor suruh Sha makan ubat untuk saraf..

Kita usaha selagi terdaya..
Dengan izin Allah pasti sembuh..
Terima kasih pada kawan-kawan yang turut mendoakan kesihatan Sha..
Hanya Allah yang dapat membalas doa kalian..

6 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »