Diari Pengawas Sekolah oleh Nia Imrani - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, February 14, 2017

Diari Pengawas Sekolah oleh Nia Imrani

Assalammualaikum..
Hye semua..

Buku ini Sha beli dah lama..
Beli untuk Amani baca..
Tetibe rasa macam nak baca pula.. hehehe..
Menarik cerita dia..
Kisah pasal pelajar yang dipilih menjadi Pengawas Sekolah..
Buku ini diari pelajar tersebut..
Bercerita mengenai aktiviti seharian beliau sebagai pengawas..
Sesuai untuk bacaan anak-anak sekolah rendah..
Mak-mak pun okay je kalau nak baca.. hehehe

Sebabkan buku nya nipis..
Kejap jelah Sha baca..
Settle pada 11.02.2017..

Diari Pengawas Sekolah oleh Nia Imrani

12 comments:

  1. Bila jumpa pengawas sekolah lari macam nampak polis... hehe... Bila pengawas sekolah member kelas buat ignore je... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. zaman bebudak sekolah kan.. Sha pun sama gak.. Tambah masa sekolah rendah..

      Delete
  2. Akak ni memang pencinta buku hardcore ni. Semua genre akak baca. Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak nak fokus satu genre je.. Lagipun sebelum bagi anak baca, akak bacalah dulu.. hehehe..

      Delete
  3. nice.
    sha rajin. kagum aida.
    aida ni tukang beli utk anak.
    tapi x rajin baca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha pula rajin beli dan rajin baca.. hehehe

      Delete
  4. bagus sis suka membaca..even buku anak pun baca jugak..hehe

    ReplyDelete
  5. buku anak2 pun seronok untuk dibacakan, haaa itu selalu saya buat

    ReplyDelete
  6. buku ank2 buah ju kdg2 belek bila balik ruma mak ayah. sbuk nak tau apa dlm beg dorg =D

    ReplyDelete
  7. hihi...kalau buku mcm ni mmg cepat lah habis kan sha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..