Tuesday, February 14, 2017

Diari Pengawas Sekolah oleh Nia Imrani

Assalammualaikum..
Hye semua..

Buku ini Sha beli dah lama..
Beli untuk Amani baca..
Tetibe rasa macam nak baca pula.. hehehe..
Menarik cerita dia..
Kisah pasal pelajar yang dipilih menjadi Pengawas Sekolah..
Buku ini diari pelajar tersebut..
Bercerita mengenai aktiviti seharian beliau sebagai pengawas..
Sesuai untuk bacaan anak-anak sekolah rendah..
Mak-mak pun okay je kalau nak baca.. hehehe

Sebabkan buku nya nipis..
Kejap jelah Sha baca..
Settle pada 11.02.2017..

Diari Pengawas Sekolah oleh Nia Imrani

12 comments:

  1. Bila jumpa pengawas sekolah lari macam nampak polis... hehe... Bila pengawas sekolah member kelas buat ignore je... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. zaman bebudak sekolah kan.. Sha pun sama gak.. Tambah masa sekolah rendah..

      Delete
  2. Akak ni memang pencinta buku hardcore ni. Semua genre akak baca. Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak nak fokus satu genre je.. Lagipun sebelum bagi anak baca, akak bacalah dulu.. hehehe..

      Delete
  3. nice.
    sha rajin. kagum aida.
    aida ni tukang beli utk anak.
    tapi x rajin baca :)

    ReplyDelete
  4. bagus sis suka membaca..even buku anak pun baca jugak..hehe

    ReplyDelete
  5. buku anak2 pun seronok untuk dibacakan, haaa itu selalu saya buat

    ReplyDelete
  6. buku ank2 buah ju kdg2 belek bila balik ruma mak ayah. sbuk nak tau apa dlm beg dorg =D

    ReplyDelete
  7. hihi...kalau buku mcm ni mmg cepat lah habis kan sha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »