Shoplinks.Asia

Friday, February 10, 2017

Gaun Cik Bos, Tuxedo Mr. Secretary oleh Fatrim Syah

Assalammualaikum..
Hye semua..

Walaupun buku yang Sha beli masih banyak tak dibaca, tapi buku ini menjadi tumpuan..
Kebetulan baru je pergi Perpustakaan Negara Malaysia untuk buat pinjaman baru..
Alhamdulillah, kali ini dapat banyak buku best..
Bertambahlah pembacaan Sha..

Buku Fatrim Syah ini memang Sha cari..
Rezeki dapat jumpa..
Tajuk novel ini je dah unik..
Bila baca pun rasa seronok..
Bukanlah cerita cinta biasa tapi penuh misteri..
Dari awal cerita hingga ke hujung..

Siapa Adam? Siapa Aril?
Apa kaitan mereka berdua??
Siapa perempuan misteri yang selalu berhubung dengan Adam??
Siapa lelaki yang ditembak..

Pergh!! Memang bestlah bila cuba selesaikan misteri yang dibuat oleh penulis..
Macam main puzzle tau..
Nak kena cantum-cantumkan maklumat dan info..

Mula dan selesai baca pada 07.02.2017

 
Hak milik Perpustakaan Negara Malaysia

4 comments:

  1. kagum kagum ngan semangat membaca sha ni..malu k.el haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. semangat.. semangat...
      Ala kak el.. dont be shy shy..

      Delete
  2. menarik nampak buku tu, rajin sha membaca

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI