Monday, February 13, 2017

Penulis - Aziah Zainal

Assalammualaikum..
Hye semua..

Penulis ini Sha kenali melalui  novel Projek Seram Hotel..
Memang menarik karya beliau..
Setakat ini beliau baru menulis 3 buah buku..
Kesemuanya untuk Projek Seram keluaran Buku Prima..
Harapnya tahun 2017 beliau akan keluar dengan karya solo..

Boleh ikut perkembangan beliau di Protal Ilham Karangkraf, Facebook dan Goodreads.
Antara karya beliau yang boleh dibaca di Portal Ilham ialah Cinta Madina, Bilik Hotel, Panggil Aku... Rita, Hanya Untuk Kamu, Senyum mu Semanis Gula dan Misteri Pokok Besar.

Antara karya beliau ialah:-
  1. Projek Seram Hotel : Tamu Tak Diundang - 2016
  2. Projek Seram Airport : Destinasi Terakhir - 2016
  3. Projek Seram Restroom : Seriau - 2016

4 comments:

  1. Boleh di dramakan atau difilemkan cerita seram.. saya suka tgk cerita seram2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pula tak berani tengok.. berani baca jer.. hehehe

      Delete
  2. takut nak baca novel seram..takut teringat2 and terbayang2..hehe

    ReplyDelete
  3. projek seram hotel ni mcm nk cari lah..asyik nmpk sha update jer..hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com