Saturday, February 25, 2017

Penulis - Sara Aisha

Assalamualaikum..
Hye semua..

Penulis yang sorang nie Sha kenal melalui karya beliau yang bertajuk Chan Rak Ter... Aku Cinta Kamu.. Menarik juga novelnya.. Kisah dua negara.. Bolehlah korang try baca..

Antara karya beliau:-

  1. Jodoh itu milik kita (2012)
  2. Chan Rak Ter... Aku Cinta Kamu (2013) nie je yang dah baca..
  3. Salju Kyoto
  4. Encik Sayang Dan Miss Sweetheart (2014)
  5. Pembuka Hati (2015)
  6. Cereka Cinta (2014)
  7. Kompilasi Cerpen Pelangi (2015)
  8. Syurgaku Tak Sempurna
Boleh juga mengenali beliau dengan lebih dekat di Goodreads, Facebook, Wattpad, Twitter dan blog beliau Sara Aisha.

6 comments:

  1. Ada saya jenguk blog dia melalui link sis bagi... siap mention nama sis lagi... haha...

    ReplyDelete
  2. wahhh kejap unni nk terjah blog dia

    ReplyDelete
  3. dah lama x membeli novel... mcm menarik novel ni kan

    ReplyDelete
  4. samalah tapi MV pun tak habis baca lagi chan rak ter tue haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com