Penulis - Ninie Othman - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, February 7, 2017

Penulis - Ninie Othman

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha mengenali penulis ini dalam Projek Seram Hotel..
Kemudian baru Sha cari karya beliau yang lain..
Setakat ini Sha dah pun berjaya baca semua buku beliau..
Untuk tahun 2017 ini beliau ada keluarkan dua karya baru..
Projek Seram Lif dan Jeritan Puaka.. Ini je yang Sha belum beli dan baca..

Karya beliau :-
  1. Meremang (2015)
  2. Projek seram Hotel - Bell Boy (2016)
  3. Projek Seram Highway - Dosa Semalam (2016)
  4. Projek Thriller Organ - Kejam (2016)
  5. Projek seram Lif - Kau Kuseru (2017)
  6. Jeritan Puaka (2017)

Ingin mengenali beliau?
Jom follow di
Goodreads : Ninie Othman
Twitter : Ninie Othman
Facebook : Ninie Othman

Setakat ini, Sha memang suka karya beliau..
Menarik dengan cara yang tersendiri..

4 comments:

  1. Cuba try Sha lak menulis buku, boleh diterbitkan.. nak terbit bagitau ye, ada member kat ITBM.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak mampu saya.. membaca bolehlah.. hehehe

      Delete
  2. macam mv pun lebih tertarik novel seram skg haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. macam lebih menarik.. tapi Sha selang seli kan dengan novel cinta or komik.. hehehe..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..