Shoplinks.Asia

Wednesday, February 8, 2017

Lelaki Dan Sebilah Pisau oleh Resmanshah / Nur Asilah

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom layan novel Lelaki dan Sebilah Pisau..
Novel antologi ini mengumpulkan cerpen-cerpen seram, komedi dan thriller yang telah diubahsuai serta dipedulikan..

Arwah Pak Sahak
Penulis : Resmanshah & Nur Asilah
Jalan Cerita : Resmanshah
Citer seram kelakar yang ohsem..
Misteri sungguh Pak Sahak nya..

Awek Chuck Taylor
Penulis : Resmanshah
Jalan Cerita : Resmanshah & Nur Asilah
Citer yang memang kelakar dan psiko.. Wakakaka.. ending dia tak boleh blah kot..

Kontrol Histeria
Penulis : Resmanshah & Nur Asilah
Jalan Cerita : Resmanshah
Wakakaka.. Permulaan dia memang seram gila.. Meremang bulu roma Sha.. Kemudian cam.. eh.. kenapa jadi macam ini.. Lepas tu terus jadi kelakar.. Memang twisted betul.. wakakaka..

Langit Nan Gelap
Penulis : Resmanshah & Nur Asilah
Jalan Cerita : Resmanshah
Memang gelap gulita langit itu... kikikiki...
Kesian Jusoh..
Lain yang diharap, lain pula yang dia dapat..

Sperma Cinta
Penulis : Nur Asilah
Jalan Cerita : Nur Asilah & Resmanshah
Hahaha.. yang ini memang kelakar..
Ingatkan apa lah hasrat tu..
Adoilah.. jaya je..

Main Gila
Penulis : Resmanshah
Jalan Cerita : Resmanshah
Alahai.. Demi nak buat cerita sebab tak datang kerja..
Kan dah kena kejar dengan pisau..

Kopi-Ah, Kita Terfaktab dan Psiko
Penulis : Resmanshah
Jalan Cerita : Nur Asilah
Alahai!! Kerana mulut nyawa manusia lain melayang..
Tak pasal-pasal je yang tak bersalah menjadi mangsa..

Bayang
Penulis : Resmanshah
Jalan Cerita : Resmanshah
Buat baik dibalas baik..
Buat jahat, jaharkah dapatnya..
Bila manusia dah hilang sifat kemanusiaan..

Penulis
Penulis : Resmanshah
Jalan Cerita : Nur Asilah
Peringatan untuk semua orang..
Iblis dan golongannya tidak pernah berhenti menyesatkan manusia..

Buku ini Sha start baca pada 16 Jun 2016..
Tapi lepas tu Sha lupa.. Hahaha..
Bila tengok draf.. Rupanya tak habis baca lagi..
Jadi Sha pun sambung baca..
Berjaya juga habiskan baca pada 06.02.2017
Lelaki Dan Sebilah Pisau oleh Resmanshah / Nur Asilah

4 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI