Friday, July 1, 2016

Imam Mudaku Romantik oleh Izzah Haneefa

Assalamualaikum..
Hye semua..

Imam Mudaku Romantik..
Tajuk untuk sebuah novel yang dah diadaptasi ke drama..
Disebabkan asyik miss jer nak nengok dramanya..
Maka Sha baca novel dia..

Memang novel yang sangat ohsem..
Tak sangka la pula si Faqih tu anak orang kaya..
Ustaz celebrity pula itu..
Bagus juga baca novel ini..
Ada banyak pengajaran yang boleh diambil..

Antaranya belum terlewat untuk berubah..
Nak dengan tak nak sahaja..
Bila sudah ada niat, maka teruskan dengan tindakan..

Jodoh itu rahsia Allah..
Bila sampai masanya pasti bertemu..

Novel ini ada sedih.. gembira.. 
Teguran untuk yang lalai dan leka..

 
baca pada 22.06.2016
Selesai pada 23.06.2016

Sha pinjam Perpustakaan Negara Malaysia

Diterbitkan oleh Kaki Novel

1 comment:

  1. menarik gak citer ni.
    aida x baca buku nyer.
    tgk kat astro :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »