Sunday, July 31, 2016

Imani dan Grill

Assalamualaikum..
Hye semua..

Aktiviti Imani bila dirumah..
Bukan kata kat rumah..
Bila pergi rumah orang pun dia memanjat juga..

Lasak sungguh anak dara Sha yang sorang nie..
Sekarang ini kalau senyap je, memang kena menjenguk..
Tahu-tahu je dia dah dekat grill atas..
Elok je dia bergayut kat situ..

Kita yang nengok yang seriau..

 

 
Tahu pula dia emak tengah ambil gambar dia..

5 comments:

  1. Aduhaiii lah anakk.. Seriau auntie tgk nak kamu memanjat2 gitu.. Huhu..
    RosmizaAli.Com

    ReplyDelete
  2. BIASA BUDAK BARU NK MEMBESAR BEGITU LA .. MCM DIE NK TRY ...POLISH SKILLS

    ReplyDelete
  3. ni sama mcm syamimi ...dah boleh jadi geng

    ReplyDelete
  4. hehehe.. dulu suka panjat juga. dh besar sikit pokok pun jd

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »