Thursday, December 6, 2018

ezbuy PRIME: RM8.80 Penghantaran kadar rata tanpa had

Assalamualaikum..
Hye semua..


Sha sekarang ini lebih suka membeli belah secara atas talian.. Sebab lebih jimat masa dan boleh dilakukan dimana-mana pada bila-bila masa.. Lagipun semua keperluan sudah boleh didapatkan secara atas talian.. Yang paling best lagi bila harga yang ditawarkan secara atas talian jauh lebih murah dari di kedai.. Tambah-tambah bila hujung tahun ini bermacam-macam tawaran hebat dengan harga yang tak masuk akal ditawarkan.. Terutama sekali di ezbuy.. Jangan tunggu lagi, jom serbu ezbuy dan beli barang pada harga yang sangat berbaloi dengan bermacam-macam voucher yang istimewa..


Apa itu ezbuy MALAYSIA
ezbuy ini sama macam laman membeli belah seperti Zalora, Lazada dan lain-lain.. Perkara terbaik mengenai ezbuy ialah mereka ada perkhidmatan sesuai yang memberi banyak manfaat kepada pelanggan seperti Perkhidmatan Keahlian PRIME, Buy For Me dan banyak lagi. Penghantaran yang bijak, dengan harga terendah dari mana-mana platform membeli-belah dalam talian yang lain.. Macam sekarang ini tengah berlangsung jualan akhir tahun yang sangat meriah.. Bermacam-macam tawaran menarik yang di sediakan ezbuy untuk anda semua.. Bukan kata barangan dewasa, barangan kanak-kanak dan perabut juga dijual dengan harga yang sangat berbaloi.. Selain tawaran voucher yang meriah untuk anda dapatkan..


Antara yang menarik ialah Flash Deal yang berlangsung setiap hari dengan tawaran harga yang tak masuk akal.. 

Tawaran harga RM12 dengan penghantaran percuma.. Yang ini memang menarik.. Beg tangan, kasut, blouse dan barangan lain dijual pada harga RM12 sahaja.. Memang rambang mata tau memilih..

Barang terbaik dengan tawaran harga bawah RM30 diperbaharui setiap hari hanya untuk anda.. Jangan lepaskan peluang ini.. 

Perkhidmatan Keahlian PRIME
Perkhidmatan Keahlian Prime merupakan program keahlian yang memudahkan pengguna berbelanja dengan banyak tanpa perlu bimbang tentang kos penghantaran tanpa mengira saiz, berat atau kuantiti. Perkhidmatan Keahlian Prime menawarkan kos penghantaran tanpa had dengan harga RM8.80 sahaja.. Murah dan Sangat berbaloikan.. Sebelum mendapatkan keistimewaan ini, pelanggan kenalah mendaftar Perkhidmatan Keahlian Prime terlebih dahulu dan membeli barangan yang ditawarkan di dalam Prime List.. Terdapat lebih dari 4 juta barangan yang boleh dipilih di dalam list tersebut.. Selain itu pelanggan yang mendaftar sebagai ahli Prime secara tahunan juga akan mendapat voucher dan promosi eksklusif..

Terdapat 3 jenis keahlian Prime.. Buat yang ingin mencuba pertama kali, bolehlah mendaftar untuk tempoh percubaan dengan bayaran RM18.80 untuk tempoh 5 hari. Prime Trial ni, keistimewaannya terhad pada 'Wishlist'. 'Wishlist' ini merupakan kelebihan buat ahli Prime, dimana ahli Prime boleh menukarkan barangan yang tidak di dalam senarai Prime kepada status Prime. Dengan keahlian Prime juga, TIADA agen fee yang akan dikenakan. Untuk harga dan jenis keahlian Prime boleh rujuk gambar di atas..

Ini pula ialah kelebihan PRIME LITE.. Pilihan ahli selama 6 bulan dengan bayaran RM99 selama 6 bulan anda akan dapat kadar rata penghantaran RM8.80 dengan 24 wishlists..

 Antara kelebihan ahli PRIME ialah melihat apa yang ahli PRIME lain beli sebelum ini melalui Shopping Inspiration dan juga peluang untuk menukar barang yang tidak berada dalam list PRIME kepada barang PRIME..

 Kelebihan menjadi ahli Prime, anda akan dapat berjimat dengan lebih banyak pada kos penhantaran.. Maka bolehlah shopping lebih lagi..

Selain itu, sekiranya ahli Prime menghadapi masalah atau ada persoalan, anda boleh bersembang secara terus dengan Pegawai Perkhidmatan Pelanggan secara eksklusif di Livechat Support yang disediakan khas untuk ahli Prime.. Perkhidmatan Livechat Support ini disediakan pada waktu pejabat sahaja..

Jadi.. Tunggu apa lagi.. Jom mendaftar di ezbuy dan terima baucar tunai RM15 eksklusif bersama dengan tambahan 15% diskaun bayaran perkapalan semasa pendaftaran... Daftar untuk ezbuy melalui pautan ini https://marketing.ezbuy.my/ezbuyMobileRegister/index_v2_MY.html?identId=xBATbs.. Tunggu untuk menerima baucar anda dalam akaun anda.

Jangan lupa pada 12.12 nanti ezbuy ada tawaran istimewa buat anda semua.. Nantikan kemunculannya pada 12.12..

7 comments:

  1. hah tk lama dh nk 12.12 ..sure kaki shopping online tk sbr2 tgu ni

    ReplyDelete
  2. utk kaki2 shopping online, ni mmg x bleh dilepaskan

    ReplyDelete
  3. Saya tak pernah dengar lagi tentang ezbuy PRIME ni sebab jarang beli barang online.

    ReplyDelete
  4. first time tahu pasal ezbuy ni. Meriah lah website shopping online sekarang ni

    ReplyDelete
  5. Sana sini promosi.. Haritu 1111..ni 1212 plak. .Okey, kontrol napsu..hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com