Monday, December 31, 2018

Selamat Tinggal 2018

Assalamualaikum..
Hye semua..

Tajuk tu cam sedih je kan.. Kikiki.. Hari ini hari terakhir untuk tahun 2018.. Esok dah masuk 2019.. Untuk meraikan hari terakhir 2018 ini, Sha nak kongsikan kegembiraan dengan 3 orang yang telah Sha pilih menggunakan random.org.. Tahniah Sha ucapkan pada mereka ini.. Hadiah masih lagi buku dan menggunakan pos Flexiprepaid.. Harap sabar menanti ketibaan hadiah ye.. 

Pemenang sebelum ini boleh tengok entry di bawah:
Pemenang Giveaway Berkongsi Rezeki

Senarai peserta pula boleh tengok di Entri SINI dan nama yang dah dipotong telah terpilih untuk menerima hadiah ye.. 8 orang telah pun dipilih dan kali ini 3 lagi.. Nama yang masih berbaki di entry SINI tinggal 11 orang.. semoga anda sabar menanti nama anda dipilih ye..

Mereka yang bertuah untuk kali ini ialah:

 Farrah MF

 Radhia Razali

Ika.S

Hadiahnya.. Novel thriller, Novel interaktif dan buku puisi..

16 comments:

  1. Tahniah...happy new year 2019 sha

    ReplyDelete
  2. Tahniah farrah, radhia & ika.. :)

    ReplyDelete
  3. Wow! bestnya dapat buku.
    Tahniah buat blogger yang berjaya tu

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah. Thankyou kak sha ❤️

    ReplyDelete
  5. Tahniah pada semua pemenang 👍

    ReplyDelete
  6. Selamat menyambut tahun baru kak Sha. Tahniah pemenang2 :)

    ReplyDelete
  7. tahniah semua pemenang. hehe.. salam tahun baru 2019. semoga lebih cemerlang dunia akhirat dimurahkan rezeki dan sihat sentiasa =)

    ReplyDelete
  8. Selamat menyambut tahun baru 2019 :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »