Sunday, December 30, 2018

Hero oleh Hilal Asyraf

Assalamualaikum..
Hye semua..

Betullah bila pepatah memgatakan "Don't judge a book by its cover".. Sha memang tak mampu nak baca buku fizikal Hilal Asyraf ini walaupun ada je dekat Perpustakaan.. Tapi bila gunakan Aplikasi PNM e-Reader ini Sha berjaya habiskan Novel Hero ini dan terus cari sambungannya..

Bermula muka surat pertama hinggalah ke penamat, mata Sha tak mampu berhenti dari membaca.. Memang tersangkut terus hingga ke perkataan tamat.. Perjalanan hidup si Amir Faheem yang berubah setelah kematian ayah yang dibencinya.. Amir Faheem terpaksa melaksanakan tugas yang tak diduga, berkahwin dengan Husna dan meneruskan legasi ayahnya.. Semua ini akhirnya berjaya membentuk Amir Faheem menjadi manusia yang lebih baik.. Kebencian pada ayahnya bertukar menjadi rasa kagum.. Gaya hidup Amir Faheem yang bebas sebelum ini juga mula berubah kepada gaya hidup seorang Muslim..

Sha baca dan selesai pada 28.12.2018..

(ebook - PNM e-Reader)

3 comments:

  1. Saya tak pernah lagi baca karya penulis tersebut. Kalau tengok cover page pun, memang nampak lain daripada yang lain.

    ReplyDelete
  2. Hilal Asyraf. .Penulis buku ni byk saya dh kumpul tapi utk buku Hero saya xda beli pulak. .

    ReplyDelete
  3. eeh mcm bermotivasi pulak sinopsisnya. menarik.. citer2 mcm ni bagus kalo nak diadaptasi.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »