Thursday, October 29, 2020

Pepsi: Raspberry Flavor

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ternampak tudung botol yang cantik berwarna pink.. Makanya belilah sebotol.. Nak beli yang kecik sebenarnya tapi yang ada saiz besar nie je.. Hehehe.. Okaylah rasa dia.. Tak adalah wow sangat.. Cuma tutup pink tu comel.. hehehe.. Sha beli dekat kedai runcit biasa je ini.. Mungkin dekat 99Speedmart atau pasaraya ada kot.. 

RM2.50 sebotol

Cantikkan berry tu.. hehehe..

11 comments:

  1. Wah ada perisa baru la pulak. nanti boleh cuba botol kecik sebab botol besar tak habis pulak karang :)

    ReplyDelete
  2. Tak pernah rasa lg..perisa berry ada rasa masam2 sikit..

    ReplyDelete
  3. ha'ah cantik lah warna pink tu! Nak try jugak lah nanti hehe

    ReplyDelete
  4. comel tudung botol dia warna pink :)

    ReplyDelete
  5. tak minat sangat minuman bergas ni.. tapi dia punya konsep memang comel!

    ReplyDelete
  6. Baru tau.. uniknya flavor dia

    ReplyDelete
  7. pepsi ada rapsberry..menarik nmpknya sbb penutup pink kan hehe

    ReplyDelete
  8. wow raspberry flavor, mcm sedap jer utk tekak atie hehe

    ReplyDelete
  9. alaaaa menarik. tp dh stop minum air gas skrg

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »