Thursday, October 29, 2020

Surprise Gift From Blogger Norhidana

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah, semalam petang Sha terima sampul surprise dari Blogger Dana.. Memang surprise habislah.. Isi dalamnya dua mask extender dan seutas tasbih.. Cantik, comel dan cute.. Terharu Sha bila terima hadiah mengejut macam ini.. Korang kenal ke Blogger Dana Miswan ini?? Ha.. Tak kenal.. Rugi.. rugi.. Beliau ini rajin berkongsi resepi masakan, tutorial menjahit manik.. Cantik wei hasil jahitan beliua.. Sha ini memang suka tengok hasil kerja seni jahitan orang sebab tak pandai menjahit.. hahaha.. Jahit baju koyak tu lepaslah, nak menajhit manik memang taklah.. Tak caya ke?? Meh terjah entry beliau seperti dibawah ini


Terima kasih Dana untuk Hadiah yang ohsem, kebaboom dan mengancam ini.. Sha doakan semoga Dana sekeluarga sentiasa dlaam rahmat Allah.. Aamiin.. Aamiin..

10 comments:

  1. Tahniah dpt gift dr blogger dana.. Mmg slalu blog walking kt blog dana

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah akak suka, extender memang sekarang sangat diperlukan

    ReplyDelete
  3. mask extension pun dah jadi satu gift kan :)

    ReplyDelete
  4. Wowww.. cute cute behtul ni... hihi...

    ReplyDelete
  5. Hehehe kenal sangat dengan kak dana! Comel la mask extender dengan tasbih tu

    ReplyDelete
  6. seronoknya dapat hadiah ! tak pernah kenal dengan blogger dana, insya-Allah akan berkunjung nanti!

    ReplyDelete
  7. Mama pun ada terima dari Dana.. cantik sgt mask extender tu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »