Tuesday, October 4, 2022

Roma: Malkist Belgian style Chocolate

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha beli biskut ini sebab ianya pembelian atas pembelian.. Kebetulan belikan anak-anak beg dan harganya melebihi nilai yang ditawarkan, dapatlah Sha beli biskut ini dengan harga 10 sen sahaja.. Kami dapat beli 3 bungkus.. Mulanya Sha nak amik 1 je tapi encik suami kata ambillah lebih dan budak yang jaga kaunter bayaran tu kata boleh ambil lagi 2.. Tu yang ambil lebih.. 

10 sen (Harga asal RM2 lebih kalau tak silap)

Isi dalam dia adalah 5 keping biskut yang dikapitkan dan tengahnya ada coklat..

Sedap rupanya biskut ini.. Sedap sebab ada coklat kat tengah dia.. kikiki..

6 comments:

  1. Nampak ringkas biskutnya. Ini sekali hadap habis.

    ReplyDelete
  2. memang sedap kak, dana pun pernah makan ada orang bagi. Coklatnya pun banyak kan

    ReplyDelete
  3. roma ni biskut lemak dia yg kosong tu pun sedap. mula2 dapat masa orang dok bagi hamper masa covid tu...sekali dah makan sedap rupanya

    ReplyDelete
  4. Pernah makan biskut kelapa Roma. Tak tahu pula ada bisku coklat ni.

    ReplyDelete
  5. Untung juga beli lebih dapat biskut sedap tapi harga murah.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »