Wednesday, October 5, 2022

Wordless Wednesday 2022

9 comments:

  1. Dolu2 Undead type tapi lah ni tak larat. Kena jumpa buku yang bila baca terus terpaku sampai lupa alam sekeliling

    ReplyDelete
  2. which one are you? MA dah lama x membaca...dah slow sgt dah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua diatas.. hehehe.. Mengikut jenis buku dan tempat serta emosi..

      Delete
  3. Macam macam jenis gaya dan jenis pembaca. saya jenis the shifter dan the hoarder tu. Tapi sesekali jadi the sipper :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Rasanya saya kategori sipper. Unless kalau membaca sebelum tidur

    ReplyDelete
  6. Akak rasa akak The Sipper, The Hoarder dan The Prepared. Memang selalu ada buku dalam beg walaupun kebarangkalian untuk baca tu sangat rendah. Entah kenapa rasa seronok kalau ada buku dalam beg waktu keluar hahaha

    ReplyDelete
  7. saya takde dalam senarai lah sebab saya suka baca buku sambil dengar lagu hehe. Fariha Jafri the sipper haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »