Saturday, October 1, 2022

Coretan 01 Oktober 2022

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini keluar berdua dengan encik suami beli barang rumah.. Anak-anak tak nak ikut.. Mujur pergi pagi, tak adalah sesak sangat tapi orang dah mula ramailah masa kami nak bayar tu.. Hujung minggu kan.. Nak ambil cuti hari biasa, ada hal yang lebih penting pula bulan Oktober ini, maka redah je lah hari Sabtu.. Lepas beli-beli barang, kami melepak di Naan Lounge Tg Malim, UPSI.. Lama tak makan di sini.. Mujurlah tak ada orang.. Memang santai je lepak sini.. hehehe.. Kebetulan ada Richiamo sebelah Naan Lounge ini, maka Sha pun singgahlah untuk cuba kopi dia.. Ini pertama kali Sha cuba.. Alhamdulillah memang best.. Bolehlah kita singgah lagi tapi Sha kurang berkenan dengan susun atur perabut dia, terlalu padat.. Sha singgah beli dan tapau je.. 

Shah Jahan Cheesy Naan - RM14
Pergh!! Best gila.. Macam makan pizza tapi lebih sedap.. Ini skala dekat tekak Sha tau..

Iced Cappucino Hazelnut - RM9.90
Sedap seba rasa kopi yang umph dengan sedikit sentuhan hazelnut.. 

2 comments:

  1. Tidak tersinggah Richiamo. Selalu teragak-agak takut tidak menepati selera.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »