X-Men Apocalypse (2016) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Sunday, May 29, 2016

X-Men Apocalypse (2016)

Assalamualaikum..
Hye.. Sudah menonton X-Men?
Pergh!! Memang ohsem..
Terbaik dari ladang..
Detail dalam setiap watak..
Phoenix yang membara..
First time jumpa watak-watak baru..
Nightcrawler yang biru..
Walaupun hero sebenarnya ialah Phoenix tapi watak lain seimbang sepanjang cerita..
Magneto pun handsome..
Kemunculan my hero Wolverine walaupun sekejap dan tak bersuara tetap mantap dan berada dalam kelas tersendiri..
Keseluruhan cerita memang mantap.. Aksi yang berterusan.. Penuh emosi dan pertarungan..
Bagaimana manusia yang putus asa bangkit dari kekecewaan dan membina semula perhubungan..


Okay.. sekarang nak buat luahan perasaan.. Menyampah betul menonton wayang bila ada manusia yang tak reti nak hormat orang lain.. Bising satu hal, pastu keluar masuk sambil langgar2 kerusi orang lain.. Sudahlah sesuka hati tukar tempat duduk dan ambil tempat orang.. Pergh!! Dia fikir panggung tu dia sorang je yang bayar.. Sengal punya manusia.. Tu belum lagi yang bawa anak yang masih pakai baju sekolah tengok wayang.. Agak2 lah.. Kut iye pun, tukarlah baju anak tu.. Kecik2 dah diajar perkara yang tak betul.. Esok bila budak tu dah besar dan buat perkara yang sama baru nak marah lah apa lah.. Pelik Sha tengok perangai ibu bapa sekarang.. Sekian Luahan Perasaan Sha..

Hati sedikit terubat lepas singgah di Tesco.. Kenapa?? Sebab Sha jumpa Kedai Buku.. Sha juga berjaya beli sebuah novel.. Menambah koleksi yang belum dibaca..

BOOK2U by Karangkraf di Tesco Rawang..

Hasil rembatan..
Novel Lelaki dan Sebilah Risau
oleh Resmanshah/Nur Asilah

Aktiviti santai dan relaks minda..
23.05.2016

2 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..