Saturday, April 18, 2020

Day 32 | Kawalan Pergerakan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Menghitung hari.. Hari ini dah hari yang ke 32.. Sebulan sudah berlalu.. Tak mudah namun kita semua berusaha mematuhi arahan kerajaan demi menghapuskan covid 19.. Semoga semua petugas barisan hadapan di beri perlindungan dan kesihatan yang baik.. Aamiin..

Petang tadi dapat panggilan dari courier kata ada barang nak hantar tapi tak boleh hantar sebab Sha duduk kuarters dan pejabat yang terima bungkusan tutup hari Sabtu dan Ahad.. Bila Sha cakap, Sha boleh ke pintu pagar untuk ambil, dengan senang hati dia patah balik untuk sampaikan bungkusan.. Alhamdulillah, bagusnya budak tu.. Bukan barang besar pun tapi penting untuk masa sekarang.. Walhal dia dah gerak pergi Slim dah masa dia call tu.. Terima kasih adik, semoga awak dilindungi Allah dan diberikan kesihatan yang baik.. Barang yang dia hantar ini ialah face mask yang diberikan secara percuma oleh ezbuy.. Sha dapat 5 keping.. Alhamdulillah.. Terima kasih ezbuy..


5 comments:

  1. Tak sangka sudah sebulan pkp.
    Saya dah lost count aunty tapi rasa lama tak jumpa kawan sekolah.

    ReplyDelete
  2. bagi saya kan yang delivery2 ni pun antara yang perlu diberi penghargaan
    depa pun terdedah dgn bahaya.. bagus budak ni.

    saya kalo yang hntar shopee tu minta tlg sngkot kt pagar je. kurangkan contact kalo boleh.
    depa pun lagi suka cepat sikit hehe..

    ReplyDelete
  3. baik budak tu, kat sini mmg payah lah if beli dari shoppee, lazada tu semua, tah bila nya nak sampai. yg saya dari kuching pun dari hari ke 3 pkp hantar, tak sampai2 lagi. mgkin dah sampai tapi takda delivery kot. biarlah dulu

    ReplyDelete
  4. Saya dah lama stop online shopping sekarang ni. Ramai yang cakap delivery lambat sikit sejak pkp ni.

    ReplyDelete
  5. Dah ada balik stok face mask ye. Saya pun baru dapat

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com