Wednesday, February 26, 2020

Drama China | Love The Way You Are (2019)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Drama yang sweet dan mengenyangkan mata.. Seorang model cantik yang mempunyai penyakit pelik.. Beliau akan menjadi gemuk sekiranya makan berlebihan.. Namun masakan dari hero yang juga bekas lelaki yang diminati tak pula mengemukkan beliau.. Kisah cinta yang complicated disebabkan campur tangan mak hero serta sejarah silam yang berlaku masa mereka sekolah.. Drama ini santai-santai je dan ada 24 episod.. Sha tengok di Youtube sahaja sebab ada subtitle bahasa inggeris.. Boleh tengok di SINI..

Drama: Love The Way You Are
Also Known As: Shen wei yi ge pang zi
Genres: Food, Comedy, Romance
Country: China
Episodes: 24
Aired: Dec 18, 2019 - Jan 15, 2020
Aired On: Wednesday, Thursday
Original Network: Mango TV, Mango TV
Duration: 45 min.
Zhen Yuan Yuan is a plump girl who fell in love with her high school senior named Ruan Dong Shen but they were separated due to some misunderstanding. Many years later they were once again reunited in their adulthood. Now Yuan Yuan had slim down and became a fashion model with the stage name Eva while Dong Shen became a successful entrepreneur and chef.  They began an incredibly miraculous journey of love together but.....it may not be as he planned. 

13 comments:

  1. macam menarik jeee... bookmark dulu hehe

    ReplyDelete
  2. chef & model..gabungan yg lethal for the model..hehe..santai2 ok..

    ReplyDelete
  3. wush~ kena masuk wishlist ni. sekarang tengah tengok cerita viral hyun bin ni.. ^^

    ReplyDelete
  4. drama cina sekarang pun hero heroin dah cun melecun... cumanya lama tak layan drama cina nih

    ReplyDelete
  5. yg akak geram pasal drama bersiri ni adalah...bila tgk 1,2 eisod..tak boleh tinggal dh .

    ReplyDelete
  6. memang kuat betul jodoh tu kalau makan banyak tapi tak gemuk pun.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »