Saturday, February 29, 2020

Julie's Butter Waffles

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha jumpa biskut ini dekat kedai ECO.. Saja cuba beli.. Ingatkan tebal, rupanya nipis.. Ada dalam 7 keping.. Sedap wei.. Serius sedap.. Berbaloi dan memang akan beli lagi.. Paling best bila makan dengan aiskrim vanila.. Korang ada yang cuba dah ke?

Sekotak RM2.10 ada 7 keping..

Inilah rupa dia..

Sha makan dengan aiskrim vanila.. Makan macam tu pun sedap juga..

6 comments:

  1. Ada jual kat kedai eco ye, tak pernah cuba tapi kaki kedai eco saya ni. Nanti saya riki eh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup.. sha jumpa di kedai eco je.. kedai biasa tak nampak pula..

      Delete
  2. tak pernah cuba lagi...
    nanti nak cuba :D

    ReplyDelete
  3. Woww..nanti cheat day, nak cuba lah..niceeee one

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »