Friday, February 14, 2020

Filem Jepun | Kamen Rider Genm vs Lazer (2018)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem bebudak lagi.. Hehehe.. Nak buat macam mana, bukan anak-anak je suka, mak nya dari zaman bebudak dah layan.. KalauKamen Rider yang ini dibuat berasaskan permainan game.. Yang ini filem pendek je.. Kalau yang versi drama dia Sha tak sempat lagi nak tengok.. Bila hero berlawan tu dah macam dalam game dah jadinya.. Hehehe.. Okaylah nak layan seronok seronok dengan bebudak.. hehehe..

Movie: Kamen Rider Genm vs Lazer
Screenwriters: Takahashi Yuya
Country: Japan
Release Date: Mar 3, 2018
Duration: 60 min.
Genm has awoken! Kuroto Dan has obtained the God Maximum Mighty X and the world falls into the chaos that is Zombie Chronicle. Kiriya has found the key to face the power that not even Muteki can overcome and after receiving a certain message from Masamune, he faces Genm. What will become of these two and of the world? 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »