Sunday, February 16, 2020

Random Photo #5 2020

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jomlah tengok apa yang menarik boleh Sha kongsikan.. 

Makan buahlah kita.. Oren dan buah naga.. Selalunya Sha beli buah-buahan ini dekat Pasar Malam, lebih berbaloi dan menarik.. Harganya agak berpatutanlah.. Berbanding beli dekat Pasaraya.. Macam limau tu, besar dan manis.. Memang sedap..

Cenderahati sepupu encik suami kahwin.. Dapat dua senduk tomyam yang comel dan bunga telur.. Telur rebus tu kita makan dengan kicap.. Jarang dah orang bagi telur rebus masa kenduri kahwin ini..

Menikmati aiskrim magnum sambil menemani encik suami memandu.. Kedua-duanya kesukaan Sha.. Magnum Almond dan Magnum Macadamia Salted Caramel..

Menu menarik masa Kursus baru ini.. Mee goreng dan kuih.. Gabungan pedas dan manis.. Memang ohsemlah..

Buah mulberry kemain banyak lepas pokoknya dicantas.. Puas hatilah kutip hasil.. hehehe..

11 comments:

  1. sedapnya tanam mulberry sendiri. Senang tak nak semai dia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senang je Aien.. Dari keratan batang dia je.. Lepas tu kalau nak dia selalu berbuah, lepas je buah habis kena cantas bagi keluar tunas baru untuk dia berbunga dan berbuah..

      Delete
  2. Comel senduk tomyam tu. Memang best kalau doorgift berguna macam tu

    ReplyDelete
  3. fuhhh paling mengancam magnum tu kahkahhh! nak satuuuu

    ReplyDelete
  4. lama tk mkn buah naga..sedapnya

    ReplyDelete
  5. telur rebus + kicap = marveles!!!
    wah. dpt senduk comel ekk.
    terbaik :)
    ia berguna.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »