Wednesday, February 19, 2020

Shopee | Tayar Lagi

Assalamualaikum..
Hye semua..

Baru ini Sha beli lagi tayar untuk Scooter.. Kali ini nak ganti tayar depan pula.. Dah gelong sangat dah tayar lama tu.. Risau tergelincir dan Sha jatuh berdebuk je.. Hahaha.. sebelum jatuh lagi, baiklah ganti dulu.. Macam biasalah.. Beli dekat Shopee je.. Harganya tak sampai RM50 pun.. Wraping pun okay.. Sekarang ini tunggu encik suami free je untuk ganti.. sementara tu kita kenalah bawa pelan-pelan.. hehehe..

Tayar RM42.40 lepas tu encik suami tumpang sekaki beli minyak untuk motor dia.. 
Beli pada 13.02.2020 dan tayar selamat sampai pada 17.02.2020.. Okaylah.. Cepat je..

My tayar dan minyak motor encik suami..

3 comments:

  1. Wak lebih suka tukar tayar kat bengkel moto aje

    ReplyDelete
  2. wahhh... tayar pon beli kat shoopee erkk..
    bagus nie ;)

    ReplyDelete
  3. zmn skrg tayar pon beli online..
    tak payah ssh2 g kedai..
    tayar smpai dpn pintu.. hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »