Tuesday, February 25, 2020

Wall's Black Hōjicha

Assalamualaikum..
Hye semua..

Untuk tekak Sha aiskrim ini biasa-biasa je.. Sekali rasa dah cukup.. Nak beli lagi memang tak kot.. Aiskrim ini tak manis dan sos coklat ditengahnya menyelamatkan rasa dia.. Sha beli sebab tertarik dengan pembungkusan dia yang hitam dan seksi.. Hahaha.. Hitam itu sentiasa memikat.. Gitu.. Sha jumpa dekat TF Value Mart.. Dekat 7Eleven, Petronas atau 99 Speedmart tak nampak pula.. 

RM3 satu ini

Rupa dia bila dah buka pembalut.. Hitam.. 

Atas tu macam biskut.. rangup dan crunchy..

Kat tengah dia ada sos coklat.. sampai ke hujung tau.. Yang ini jelah penyedapnya pun..

9 comments:

  1. waalaikumussalam. ya Allah. takdan nak kejan aiskrim. semuanya viral. hahahhahaa

    ReplyDelete
  2. tadi nampak macam nak beli.. tapi tapi takut rasa manis pulak.. ni sha dah review gitu tak jadi la nak beli.. hahaha

    ReplyDelete
  3. kiranya tak berapa sedap ke camne ni? nengok dia punya luaran nampak mempesona... tak pernah jumpa lak sebelum2 ni

    ReplyDelete
  4. So tak rekemen eh...akak eskrem pelik2 ni susah skit nak telan

    ReplyDelete
  5. Tak manis? Mrs. A pun tak suka kalau tak manis packaging nampak menarik

    ReplyDelete
  6. Saya ada nampak aiskrim ni kat 99 Speedmart tapi x beli pun sebab risau tak kena dengan selera.

    ReplyDelete
  7. walaa sedapnya akak x try lagi

    ReplyDelete
  8. ha'ah packaging dia cantik tapi tak pernah pulak rasa nak beli haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »