Monday, February 10, 2020

Telefilem Melayu | Ghairah (2020)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Telefilem ini merupakan filem adaptasi novel dengan tajuk yang sama.. Sha tak baca lagi novel ini.. Dekat Goodreads pun tak ada yang review novel ini.. Memang tak boleh nak agaklah jalan cerita dia macam mana.. Bila tengok telefilem ini tanpa tahu jalan cerita, memang suprise lebih sikitlah.. Bila tengok drama ini memang tak boleh sangkalah siapa sebenarnya penjahat.. Memang susah nak sangka dan dugalah.. Yang nampak innocent tu rupanya penjahat.. Menarik juga dramanya.. Kalau versi novel mungkin lebih ohsem kot.. 

JUDUL : GHAIRAH
WAKTU SIARAN :  Sabtu, 8 Februari 2020, 9:00 malam
SIARAN TV : Astro Citra dan Citra HD
PENULIS SKRIP : Rehal Nuharis
PENGARAH : Megat Sharizal
PRODUKSI : Dear Creative Sdn Bhd
PELAKON : Hisyam Hamid, Sara Ali, Jay Iswazir, Asmidar
Dani gembira mendapat peluang kedua apabila dia tersedar daripada koma namun kegembiraan hanyalah sementara apabila hidupnya dikongkong oleh sang isteri yang 'psiko'. Dipisahkan dari dunia luar membuatkan Dani semakin panik. Siapakah ara sebenarnya?

7 comments:

  1. anak2 girl aida teringin nak tgk.
    apa kan daya, rumah xde citra. so, kena tunggu up kat utube lah kot.
    nampak menarik. memang tertarik!
    pelakon pun mantop :)

    ReplyDelete
  2. Macam movie Hindustan, Yakeen. Nanti nak tengok lah sebab ada Hisham Hamid hehehe

    ReplyDelete
  3. dia nyeee poster macam sereeeemmm haha..
    asal poster gelap2 je takot nak tengok.

    ReplyDelete
  4. Ingat cite apq tadi haha.. Rupanya cite triller ye

    ReplyDelete
  5. laa sara ali ke tu? nmpk lain laa

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »