Thursday, February 13, 2020

Lagu | Sikasih oleh Abam

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bila scroll berita pasal Abam Bocey, Sha terjumpa perkongsian lagu ini di IG Acheykintangkintung.. Teruslah pergi tengok je.. Semoga roh beliau dicucuri rahmat.. Aamiin..

Dekat IG Acheykintangkintung..

Sikasih oleh Abam
Satu persatu telah pergi
Meninggalkan segala di miliki
Yg pasti sudah pun tertulis
Di mana mula kan berakhir

Kerapkali aku memerhati
Tiap kisah hidupmu ohh kekasih

Namun takkan mungkin
Ku Menjadi seperti dirimu
(Menjadi sepertimu)

Terputus sudah diantara kita
Berbeza sudah dua dunia
Tak pernah lupa apa yg kau kata
Kubawa bersama semat dijiwa

Namun takkan mungkin
Ku Menjadi seperti dirimu
(Menjadi sepertimu)

Terputus sudah diantara kita
Berbeza sudah dua dunia
Tak pernah lupa apa yg kau kata
Kubawa bersama semat dijiwa

Terputus sudah diantara kita
Berbeza sudah dua dunia
Tak pernah lupa apa yg kau kata
Kubawa bersama semat dijiwa

12 comments:

  1. dana pun sama, tengok kt ig achey tu yang tengok jugak lagu si kasih tu, sedap juga lagu nya... cuma tulah lagu tu macam buat lagi sedih dalam keadaan gini... lagi2 tang yang rangkap

    TERPUTUS SUDAH DI ANTARA KITA, BERBEZA SUDAH DUA DUNIA...

    ReplyDelete
  2. Lagu tu 1st time Mrs. A tengok/dengar kat IG fan club arwah abammamamious mereka tujukan semula untuk arwah sedih la huk! huk! huk!

    ReplyDelete
  3. aida da dgr jugak :(
    sayuuuuu...
    sedih!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »