Saturday, September 12, 2020

Buku | Imbauan oleh Mié

Assalamualaikum..
Hye semua..

Rehatkan mata dari membaca ebook.. hehehe.. Sha pilih komik dari mie yang pernah menyiarkan komiknya di suratkhabar Mingguan Malaysia.. Memnag mengimbau kenangan betul.. komik ini ada dua bahagian.. Satu bahagian Malaysia Kita yang memaparkan komik-komik beliau yang pernah tersiar di Mingguan Malaysia.. Bahagian kedua pula ialah Tanah Tumpahnya Darahku yang memaparkan aktiviti-aktiviti yang dilakukan kanak-kanak zaman dulu semasa gadjet dan media sosial bukanlah gah seperti sekarang.. Betul-betul mengimbau kenangan tau..

Sha baca dan selesai pada 10.09.2020..

Sha pinjam buku Perpustakaan Negara Malaysia..
Published 2016 by ITBM

Bahagian pertama..

Bahagian kedua..

5 comments:

  1. Wahh, tak pernah baca buku-buku yang mcm ni. Hehe

    ReplyDelete
  2. patutlah familiar je rupa kartun dia tu

    ReplyDelete
  3. Dah lama x baca komik2 ni sejak dah dewasa ni,
    dulu masa sekolah rendah suka baca...

    ReplyDelete
  4. tak pernah lak nampak buku ni..menarik

    ReplyDelete
  5. dulu klu abah beli surat khabar.. excited pinjam nak baca komik jer hahaah

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »