Saturday, September 26, 2020

Bella Homestay di Rusila, Terengganu

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ini penginapan kami semasa di Terengganu.. Memang puas hati.. Satu rumah 2 tingkat dengan ruang tamu, dapur dan 5 bilik yang lengkap dengan penghawa dingin serta bilik air.. Sha bayar RM700 untuk 3 hari 2 malam.. Sha suka hometay ini sebab setiap bilik ada bilik air dan penghawa dingin.. Memang selesalah kalau duduk dengan ipar duai.. Aurat tu terjamin.. Tak adalah segan nak mandi dan berehat.. 



Ruang tamu yang luas..

Ada tempat seterika baju dekat tepi tangga..

Dapur yang lengkap dengan dapur, pinggan mangkuk dan peti ais.. Mesin basuh je tak ada..

Bilik 1
Ada katil queen, penghawa dingin, bilik air dan sejadah..


Bilik no 2 ada katil bujang dua, bilik air dan sejadah..


Bilik No 3 besar.. Ada sofa, katil queen, bilik air dan penghawa dingin..


Bilik No 4 pula ada katil queen, bilik air dan penghawa dingin..


Bilik No 5 ini pun besar.. Ada sofa kecik, katil queen, penghawa dingin dan bilik air..

Bella Homestay
Alamat:-
Lot 4516 Batu, 8, Jln Marang - Wakaf Tapai, 21600 Marang, Terengganu
Phone:- 016-421 9676

4 comments:

  1. kemas homestaynya :)
    homestay mcm ni la terbaik..
    shida pn suka kalau setiap blik ade toilet sndri..
    mudahkan..nk berehat ke nak bkemban ke..

    ReplyDelete
  2. Besar dan selesa. Memang sesuailah kalau bercuti ramai-ramai dengan keluarga.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »