Wednesday, September 23, 2020

Wordless Wednesday 2020 PKPP


6 comments:

  1. Moga kita terus bertahan dan sama-sama memberi kerjasama.Aamiin.

    ReplyDelete
  2. kat tmpt kerja ni mmg dah sedia berjarak. sbb meja asing2. cuma bla msk lif tu mmg x dpt nk elak

    ReplyDelete
  3. sekarang ini nak keluar ke shopping mall ke pasaraya pun rasa malas... kadang bfast beli brg dapur pun edy je beli terus balik...

    ReplyDelete
  4. kita masih berlawan kan ,mogaaaaaa cepat tamat covid ni

    ReplyDelete
  5. shida kat tuisyen ni pun hari2 buat pembersihan..bdk2 ramai..risau pula..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »