Monday, September 14, 2020

Random Photo #12 2020

Assalamualaikum..
Hye semua..

Antara yang menarik dalam telefon bimbit Sha.. hehehe.. Kebanyakkannya makanan lah.. 

Fisrt time cuba.. Harga sebungkus ini RM9.. Berbaloi sangat..

Ada kawan pejabat bagi.. Sedap wei, lepas tu free pula.. Tepung yang salut dekat kacang tu pedas.. Tapi tak adalah pedas melampau..

Sha tolong pengasuh anak beli mask.. Mulanya nak dua pek je tapi bila Sha maklumkan Shopee ada buat shocking sale dna harga 1 pek ini RM4.99 terus pengasuh anak Sha suruh beli 12 pek.. Anak beliau 4 orang masih belajar dan hari-hari nak kena pakai.. Bila dah dapat harga murah, terus beli banyaklah kan.. Yang bestnya, seller ini dekat Malaysia.. Sha beli 07/09/2020 dan 09/09/2020 mask ini sampai.. Memang berbaloilah.. Free postage dan diskaun lagi RM1.. Memang berbaloi-baloi.. Hehehe..

Sha beli lagi sushi murah depan Pasaraya TF Value Mart.. RM2 (3pcs) dan RM1 (4pcs).. Puas makan.. Sedap setanding harga.. Paling Sha suka yang RM2 tu lah.. Udang dan Sotong.. Feveret betul..

Kek untuk sambutan ulang tahun bos.. Victoria Sadwich kek.. Sedap dan harganya RM15 je.. Ynag putih tu cream cheese.. Puas makan..

Beli popia carbonara frozen.. Sedap dan rangup.. 

5 comments:

  1. Sushi tu nampak sedap. Lama dah tak makan sushi.

    ReplyDelete
  2. fries tu murahlah kan..slalu kalau brand lain mau belas ringgit harganya

    ReplyDelete
  3. tgk semua gmbr makanan tiba2 ada mask hehe ... atie pun baru ja restock mask dekat rumah...

    ReplyDelete
  4. fuhh... makanan yg byk dlm phone juga

    ReplyDelete
  5. murah giler mask tu. aritu buka shopee pun banyak mask dah turun harga..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »