Monday, September 14, 2020

Makanan | Crispy Special Edition: Toasted Coconut

Assalamualaikum..
Hye semua..

Terjumpa coklat ini masa beli ayam.. Eh.. Macam menarik je bila tengok gambar kelapa dekat packaging dia.. Jomlah kita cuba.. Sebenarnya ada dua rasa tapi lebih tergoda dengan yang ini sebab warna biru.. Hahaha.. Iye kawan-kawan, warna memainkan peranan penting untuk menarik minat Sha membeli.. Cantik tau pembungkusan dia.. Harga dia pun okaylah.. Tak adalah mahal.. RM5.99 untuk 1 pek (13pcs).. Tak tahulah kalau ini harga promosi.. hehehe..

1 pek ini ada 13pcs.. Puaslah makan.. Buka je pek ini, semerbak bau kelapa..

Inilah rupa coklatnya tapi tak adalah serdak kelapa pun.. Yang ada bau dan rasa kelapa je.. Sedap untuk Sha rasa kelapa dan coklat tu saling melengkapi.. Hahaha..

7 comments:

  1. Haruman kelapa ni lain macam.Lemak manis gitu.Ada daya tarikan tersendiri.

    ReplyDelete
  2. harga dia murah..siapa yang suka kelapa tu mesti suka...
    skrg ni banyak juga produk2 yg ada gunakan kelapa..

    ReplyDelete
  3. coklat dan kelapa ye..ermmm mcm mana la rasa dia.

    ReplyDelete
  4. crispy yg original paling sedap kan kak sha

    ReplyDelete
  5. baru terfikir macam mana rupa crispy kelapa tu..hahaha. nak try juga :)

    jemput join my segmen https://www.tiarasaphire.com/2020/09/segmen-bloglist-tiarasaphirecom.html

    ReplyDelete
  6. tak pernah lagi makan coklat dengan kelapa. mesti wangi kan kak sha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »