Wednesday, September 30, 2020

Komik | Dia Tak Rasa Aku Comel oleh Yuki Ishikawa

Assalamualaikum..
Hye semua..

Komik ini tak sesuai diberi pada anak-anak baca ye.. Ada adengan kissing.. hehehe.. Tapi kisah budak sekolah menengah yang comel.. Bila perempuan bijak cuba menjadi cantik dan menjadi perhatian ramai hingga terpaksa berpura-pura tak pandai.. Namun kemunculan seorang lelaki menghancurkan semua kecomelan perempuan tersebut.. Karekter lelaki tu membentuk perempuan tu untuk jadi dirinya semula.. Walaupun comel tak salah pun kalau pandai.. hehehe.. Ada komik bonus juga dalam ini..

Sha baca dan selesai pada 29.09.2020..
 
Sha pinjam buku Perpustakaan Negara Malaysia..
Published September 2018 by Kadokawa Gempak Starz Sdn Bhd

4 comments:

  1. komik jepun ni memang kena hati-hati sikit.
    macam comel citer dia..hehe

    ReplyDelete
  2. komik2 mcm ni memang ada je adegan kissing...hehe
    sib baik Cuya dah besar,leh la baca,,,opss..hahaha

    ReplyDelete
  3. Hahahaha that guy do a right thing at least

    ReplyDelete
  4. wahh tajok dia pun comel kan!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »