Wednesday, September 9, 2020

Wordless Wednesday 2020 PKPP


12 comments:

  1. bab nak elak sentuh mata, muka dengan hidung tu memang payah

    ReplyDelete
  2. bab nak sentuh mata mulut hidung tu payah sikit kak oi... tapi yang lain tu memang biasa buat terutama cuci tangan lagi lah di opis kan, cuma nasib kami takde pelanggan

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuci tangan tu memang selalulah buat.. penyentuhan mata mulut hidung tu susah nak kawal.. hehehe

      Delete
  3. bab pakai maask ni, jd hulk jg la mau suh murid2 pakai 😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah.. anak-anak sha pun dah mula malas tapi paksa juga pakai..

      Delete
  4. Hai sha🌹🌹
    Semalam kes covid 100
    Adeiiii, makin bertambah nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah.. makin naik pula.. harapnya semua patuhlah dengan penjarakan fizikal..

      Delete
  5. Banyak kali patah balik tak jadi masuk pasar, lupa bawa face mask

    ReplyDelete
  6. ada juga orang tak jaga jarak! kadang kita beratur nak bayar barang or anywhere , diorg rapat sampai bersentuh, haihhhhh

    ReplyDelete
  7. kadang2 ad jugak terlupa benda2 gini..haish..susah gak norma baru

    ReplyDelete
  8. x dinafikan kdg2 sy terbuat jg larangan di atas hehehee... aritu kn tegur dgn polis bantuan sbb sangkut mask kt dagu. terlupaaaa hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »