Tuesday, September 1, 2020

Performance Blog KasihkuAmani Ogos 2020

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bertemu dalam entry wajib setiap bulan.. Itupun kalau tak terlupa.. Hehehe.. Untuk bulan Ogos, Sha tak meletakkan sasaran pun.. Namun tetap rasa bahagia bila pageview meningkat dari bulan lepas.. Naiklah juga walau tak banyak.. Terima kasih pada yang rajin berjkunjung ke blog Sha..

 Pengikut bertambah, komen pun bertambah.. Agak-agak boleh dapat seribu pengikut tak?

 Pageview untuk keseluruhan memang terus meningkat.. 

 Pageview bulan lepas bertambah dalam 2 ribu lebih.. hehehe.. Naik jugakan..

 Drama Korea masih kekal di tangga teratas.. 

 Apa bendalah agaknya nu vot tu ye.. hehehe..

Bulan ini masih lagi kekal entry 100 lebih..

9 comments:

  1. Hebat ni, insyaallah tak lama lagi cukup 1K follower :)

    ReplyDelete
  2. bulan sept dah 800 lebih, dana nak dapat 200 pun payah kak oi hhahahah... maklum jenis sehari 1 entry je rajinnya

    ReplyDelete
  3. wahhhh bila Cik TK boleh sampai tahap ni... huhuhu..

    ReplyDelete
  4. Tahniah sha! byk betul entri..shida baru nk masuk 2k huhuu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »