Kasut owh Kasut - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, November 16, 2015

Kasut owh Kasut

Assalamualaikum..
Kali ini sha nak sembang mengenai kasut perempuan..
Kenapalah kasut perempuan nie x tahan lama..??
Ke sha sorang je yang rasa macam tu..
Kasut kat dalam gambar dibawah ini xtahulah kasut yang entah keberapa sepanjang kehidupan sha..
Tapi untuk tahun 2015, ini adalah kasut yang kedua.
Kasut first sha x beli tapi dapat percuma..
kalau ikutkan bukanlah percuma cuma sale tu kata beli satu percuma lagi satu..
hehehe.. Faham ke?? Buat-buat faham je lah ye..
Yang tu beli pada 12.02.2015.. Boleh klik SINI.
Kasut kulit.. tapi sebab kasut tu sha pakai pergi kerja, pergi pasar, pergi jalan..
Pendek kata kemana-mana dengan kasut tu je, maka bocor dan berlubang pun berlaku.. hehehe..

Sha memang jenis x suka pakai kasut bebanyak..
Selagi x rosak tu jelah kasut yang sha pakai..

Sha suka kasut lelaki.. Mahal tapi berbaloi pakai..
X macam kasut perempuan..
X berape praktikal..
Ok, sha tipu.. hehehe.. ada la juga yang praktikal.. tapi susah cari..
mungkin sebab orang perempuan nie suka bertukar-tukar kasut kot..
tu yang kasut perempuan banyak dan pelbagai..

Ciri-ciri kasut pilihan sha:-
1. Flat
2. Sarung
3. Warna mesti hitam, dark blue or dark brown..
4. Mestilah praktikal untuk dipakai semasa memandu kereta.
5. Harga dan kualiti mestilah setanding.
6. Tapaknya berjahit. (ada ke??)
Jenama Mycity..
Harga RM60.00 (Beli pada 07.11.2015)
Kita tengok berape lama jangka hayat kasut nie.. hehehe..

 Kasut Pertama untuk Tahun 2015.
Tamat dah hayatnya..
Beli pada 12.02.2015. Pakai sampai 06.11.2015..
(Lebih kurang 9 bulan jer)

7 comments:

  1. wah..banyak berjalan kut..kikiki

    ReplyDelete
  2. kasut yg tahan lama setakat yg sue pakai jenama scholl, memang mahal tp berbaloi.

    ReplyDelete
  3. cantik kasut flat senang nak jalan

    ReplyDelete
  4. Sebab selalu sangat palai, tu yang cepat rosak tu kak..

    Miamor ada banyak kasut sampai ibu bebel, tak pakai semua.. haha

    ReplyDelete
  5. maybe selalu sangat pkai kut kak sha ekin dulu2 masa keje setahun 2 kali kasut hihihi

    ReplyDelete
  6. Assalam sha,
    samala
    iols ni dah 2thn dok pakai kasut yg iols beli kat china he3

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..