Shoplinks.Asia

Friday, November 20, 2015

Novel dan Krangkraf Mall

Assalamualaikum..
Selepas sekian lama.. Kembali membeli novel secara online..
Gara-gara Sunan Cinta Nan Sakti..
Maka penjelajahan pun bermula..
Karangkraf Mall dituju..
Selalunya buku-buku RAM sha akan beli secara terus dengan FB RAMFC Store..
Tapi kali ini sha mencuba sumber lain pula.. Bukan apa, ada sebuah novel yang begitu menggamit hati sha untuk dimiliki.. Dah alang-alangkan.. tu yg beli sekali novel RAM..
Sekejap je bila membeli online nie..
pembelian dibuat pada hari rabu (11.11.2015)..
Jumaat (13.11.2015) pagi novel pun sampai..
Tak payah nak berpeluh-peluh ataupun berebut-rebut di kedai..
Sambil santai-santai dengan hp/tablet/pc je.. Ini semua gara-gara Karnival Karangkraf yang x dapat dikujungi..
Ohsem gila..
Sebelum membaca, kenalah balut dulu..
Barulah novel terjaga dan selamat..
Buku-buku yang sha beli ialah
1. Sunan Cinta Nan Sakti - Ramlee Awang Murshid
2. Jangan Percaya! - Syaida Ilmuna
3. Town Mall - Hasrudi Jawawi
Nantikan review mengenai novel-novel ini ye...

5 comments:

  1. wow... byknya sis... selamat membaca tau... hehe

    ReplyDelete
  2. wah..best juga beli on9 ni..cepat pon cepat..

    ReplyDelete
  3. sama la!!!! sebelum baca kena balut dulu. takut novel2 tu semua rosak nanti ekekekeke.

    sunan tu ktorg kirim dekat kawan duduk shah alam. kebetulan ofis dia dekat dengan karangkraf dia tolong borong sekali hihihihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI