Shoplinks.Asia

Saturday, November 21, 2015

Skipping dan Kesihatan

Assalamualaikum..
Senaman tu penting sebenarnya dalam kehidupan kita..
Namun kemalasan dan sikap suka bertangguh selalu menjadi penghalang..
Cewah.. cewah.. macam pakar motivasi la pula..
Mulai hari ini (14.11.2015) Sha kena bina semangat balik untuk bersenam..
Badan dah makin malas dan berat.
En. Suami kata senang penyakit datang bertandang..
Tali skipping ini belinya dah lama, hari ini baru nak berskipping..
Skill dah hilang.. huhuhu.. sedihnya..

Dulu sha lah juara skipping siap boleh skipping ke belakang..
Kena dapatkan balij momentum.. kena bagi badan rungan semula..
Yakin boleh.. 

Nasihat sha pada kengkawan.. Walaupun 5 minit sehari, kita kena bersenam.. tak kisah lah apa pun.. Even menari poco-poco pun boleh.. Janji kita mahu bersenam.. Keluarkan peluh-peluh bagi badan rasa sihat..

Jom Bersenam..
Harapnya janganlah hangat-hangat tahi ayam je..
Kebaikan skipping..

Murah je.. x sampai 10 ringgit.. 

5 comments:

  1. insyaAllah mesti boleh tu. moga sha dapat balik memontum tu. kira buat masa ni tak boleh nak buat aktiviti lasak dlu. tapi rasanya dok kejar Fateh Uwais pun dah berpeluh2 sakan dah hihihihi. boleh la tu kan dari takde ihihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kira.. sha nie duk exercise gak ngn budak dua org nie tapi cam makin tembun..hehehe

      Delete
  2. chaiyok sha semoga boleh kekalkan kerajinan tuh..

    ReplyDelete
  3. Assalam sha,
    chaiyok3

    psstt : iols ni pemalaih bab2 senaman ni, maunya tak montel sob3

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI