Jangan Baca Novel Ini oleh Ismi Fa Ismail - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, June 10, 2015

Jangan Baca Novel Ini oleh Ismi Fa Ismail

Assalamualaikum..
Hye semua..
 
Novel lagi...
Jangan jemu ye..
Mana lah tau dengan perkongsian saya ini boleh membantu untuk memupuk minat membaca.. hehehe..

Tajuk jer dah membuatkan jiwa mengebu-gebu nak baca..
Semangat tuh.. Hahaha..
Biasalah kita ni lagi dikata jangan, lagi seronok nak buat..
Menarik cara novel ini dikarang..
Cerita dalam cerita.. Kena baca dengan teliti kalau tak memang tak akan faham..
Ngeri dan juga seram..
Kadang-kadang membuatkan bulu roma meremang..


Sinopsis Belakang BukuKalau asyik baca novel cinta saja pun kadang- kadang bosan jugak kan?
Try novel ini.Tapi jangan baca seorang diri. Make sure ada teman. Sebab ada kemungkinan anda akan berasa aneh. Juga berhalusinasi benda yang bukan-bukan. Novel ini bukan untuk mereka yang lemah semnagat. Tapi untuk mereka yang nak menjana minda dan menguatkan jantung, sebab semakin jauh membaca otak ada akan semakin ligat berputar dan jantung anda akan semakin kuat berdebar-debar. Tak percaya? cubalah..

5 comments:

  1. kalau novel mcm ni tak terbaca akak hehehhehe

    ReplyDelete
  2. Pernah jugak terasa nak beli novel ni, tapi tak kuat semangat...hahahah

    ReplyDelete
  3. AMIIZAA - x cuba, x tau..hehe..
    Sofie Adie - hehe, x kuat semangat gak tp teruju nk bca sbb tajuk dia..

    ReplyDelete
  4. Assalam sha,
    iols yang bukan pemabca novel ni memang takuit nengok title novel itu
    he3

    ReplyDelete
  5. Seram tengok muka depan novel. Tak pernah lagi baca novel genre camni. Boleh cuba nanti :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..