Part 1 - Projek Meja Besi - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Sunday, June 28, 2015

Part 1 - Projek Meja Besi

Assalamualaikum..
Mai nak citer..
Inovasi mudah.. Memula kita tunjuk part nie dulu ye...
Beli dan potong..
Besi nie kukuh.. Dulu pernah beli untuk buat tempat sangkut baju..
Kali ini projek yang kedua..
Buat meja untuk bubuh oven dan dapur satu tungku..
Semua ini kerana bila nak beli almari atau rak dapur harganya agak mahal dan tidak memuaskan hati.. Kemudian rendah sangat.. saya memang x berkenan..
Jadi En. Suami kata kena buat sendirilah nampaknya..
Barulah boleh ikut ketinggian yang diidami.. hehehe...


6 comments:

  1. Dah siap buat ke akak... Mana almari tu nak tengok

    ReplyDelete
  2. D.I.Y. mesti lagi best kan..

    design sendiri....

    ReplyDelete
  3. betul, dapat berjimat banyak tu..

    ReplyDelete
  4. Pemikiran kreatif dapat jimat duit dan juga ruang...

    ReplyDelete
  5. Assalam sha,
    cemana nak tempah macam ni jugak yer???
    kat kedai hardware ek????

    #BloggerUtara

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..