Wednesday, September 16, 2015

Snek Baby Crab Crispy

Assalamualaikum..
Jom makan..
Sudah lama sebenarnya teringin nak makan..Alhamdulillah, akhirnya jumpa juga seller yang boleh dipercayai..
Rasanya yang rangup.. krup krap..krup krap.. bila makan..
Snek ringan yang dibuat dr ketam kecil..
Makan macam tu sahaja pun sedap..
Macam makan keropok..
Rasanya manis, ada sedikit pedas dan rangup.. memang mengancam..


11 comments:

  1. Kerepek dari ketam kecil...???

    macam best ja ni... tak pernah try lagi...

    ReplyDelete
  2. Cikna pun baru mkn mggu lps mula2 cam ngeri je tp skli rasa sedap plak,huhuu....;-)

    ReplyDelete
  3. owh...guna ketam kecil...ada yg guna isi ketam yg pnjg2 tu gakkn?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha a zai.. guna ketam kecik.. yg isi ketam tu diorang buat kerepek kan..

      Delete
  4. first time tengok.. nampak menyelerakan..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »