Saturday, September 12, 2015

Snek Ikan Segera

Assalamualaikum..
Macam bebudak la pula..
Tapikan Sha memang suka sangat makan snek nie..Snek Ikan Segera..
Rasa dia ada pedas-pedas sikit..
Kalau duduk depan tv dengan Snek Ikan Segera ini memang layan..
Kalau ikutkan, memang lah x mengenyangkan tapi dah jadi kesukaan pula.. Selalunya beli pek yang kecik-kecik.
Tapi tu lah pek kecik ada jual kat 99 speedmart je.. Kalau kat TF pek besar..

Harga : RM5.90

7 comments:

  1. Tetiba rasa rindu nak makan snek ikan tu ^-^

    ReplyDelete
  2. Tetiba rasa rindu nak makan snek ikan tu ^-^

    ReplyDelete
  3. Cikna pun suka yg ni klu nk beli pun tggu offer beli pek beso trs, hadap sowang2 je sbb yg lain xminat....;-)

    ReplyDelete
  4. pergh.. sdap... feveret ni....

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »