Bila Cuaca Terlalu Berbahang - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, March 26, 2016

Bila Cuaca Terlalu Berbahang

Assalamualaikum..
Semenjak dua menjak nie, cuaca kan makin panas..
Selalu kat tempat Sha nie xdelah terasa sangat kepanasannya..
Tapi sekarang, malam pun hangat..

Sampai terpaksa buka tingkap bilik bagi udara luar masuk..
Sangat-sangat berbahang..
Mungkin dah makin banyak pembangunan kot..

Yelah dah 8 tahun kan kat sini..
Memula datang dulu memang sejuk..
Pagi jer berkabus..
Macam duk kat Cameron Highland..
Sekarang dah susah nak nampak suasana cenggitu..

Sebelah kanan kawasan Sha nie dah kena tarah..
Tengah bina perumahan Cluster...
Depan kawasan Sha nie pun dah kena tarah..
Nak naik perumahan juga..

tu belum lagi jalan nak ke Tanjung Malim dan Slim River..
Kehijauan dah makin pupus..
Maka semakin panaslah cuaca...

 
  
Terpaksa buat macam dalam gambar untuk bagi bilik tu sejuk sikit..

6 comments:

  1. Tak dinafikan. Sekarang belantara konkrit muncul, kehijauan makin pudar. Huhu.

    ReplyDelete
  2. Bila cuaca panas nyamuk pun makin banyak.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tempat Sha, nyamuk kurang sikit sis.. sebab duk tingkat 3.. kikikiki..

      Delete
  3. sekarang cuaca memang berbahang betul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul.. Kena betol2 banyak minum air masak skrg nie..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..