Saturday, March 26, 2016

Bila Cuaca Terlalu Berbahang

Assalamualaikum..
Semenjak dua menjak nie, cuaca kan makin panas..
Selalu kat tempat Sha nie xdelah terasa sangat kepanasannya..
Tapi sekarang, malam pun hangat..

Sampai terpaksa buka tingkap bilik bagi udara luar masuk..
Sangat-sangat berbahang..
Mungkin dah makin banyak pembangunan kot..

Yelah dah 8 tahun kan kat sini..
Memula datang dulu memang sejuk..
Pagi jer berkabus..
Macam duk kat Cameron Highland..
Sekarang dah susah nak nampak suasana cenggitu..

Sebelah kanan kawasan Sha nie dah kena tarah..
Tengah bina perumahan Cluster...
Depan kawasan Sha nie pun dah kena tarah..
Nak naik perumahan juga..

tu belum lagi jalan nak ke Tanjung Malim dan Slim River..
Kehijauan dah makin pupus..
Maka semakin panaslah cuaca...

 
  
Terpaksa buat macam dalam gambar untuk bagi bilik tu sejuk sikit..

6 comments:

  1. Tak dinafikan. Sekarang belantara konkrit muncul, kehijauan makin pudar. Huhu.

    ReplyDelete
  2. Bila cuaca panas nyamuk pun makin banyak.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tempat Sha, nyamuk kurang sikit sis.. sebab duk tingkat 3.. kikikiki..

      Delete
  3. sekarang cuaca memang berbahang betul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul.. Kena betol2 banyak minum air masak skrg nie..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »