Seronok Beriadah di AEON Mall Seri Manjung - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, March 18, 2016

Seronok Beriadah di AEON Mall Seri Manjung

Assalamualaikum..
Jom kita jenjalan dan beriadah..
Kebetulan balik kampung jenguk Ibu dan Ayah..
Adik Sha la ajak keluar gi cari cincin tunang dia..
Sambil-sambil tu dia nak belanja anak-anak buah dia main..

So kami singgah lah Kat Aeon Mall Seri Manjung..
Taman permainan nie dulu suram jer..
Tapi sekarang nie dah semakin ohsem..
Bayaran masuk RM17 dan kalau x bawa stoking kena tambah lagi RM3..
Main kat dalam nie kena pakai stocking ye kengkawan..

Mujurlah masa kami pergi tu x ramai sangat orang..
Walaupun sebenarnya masa tu time cuti..
Hari Sabtu kan.. 

Kanak-kanak yang bermain dalam tu boleh ditemani dua orang penjaga..
So kami pun dapatlah masuk..
Kebetulan adik-adik yang jaga taman nie baik hati, dia bagi kami semua masuk (4 orang).
Hehehe.. memang bestlah..

Memang best beriadah dekat sini...
Sampai anak-anak Sha x nak baliklah..
Hehehe.. Punya seronok main..

 
 

Owh ya.. Ini throwback entry..
Kami pergi main nie masa 05.03.2016.. 

3 comments:

  1. mahal juga yer masuk..pergi weekend ker..sebab kalau sabah weekend harganya mahal pergi waktu workday murah sikit

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..