Friday, March 18, 2016

Seronok Beriadah di AEON Mall Seri Manjung

Assalamualaikum..
Jom kita jenjalan dan beriadah..
Kebetulan balik kampung jenguk Ibu dan Ayah..
Adik Sha la ajak keluar gi cari cincin tunang dia..
Sambil-sambil tu dia nak belanja anak-anak buah dia main..

So kami singgah lah Kat Aeon Mall Seri Manjung..
Taman permainan nie dulu suram jer..
Tapi sekarang nie dah semakin ohsem..
Bayaran masuk RM17 dan kalau x bawa stoking kena tambah lagi RM3..
Main kat dalam nie kena pakai stocking ye kengkawan..

Mujurlah masa kami pergi tu x ramai sangat orang..
Walaupun sebenarnya masa tu time cuti..
Hari Sabtu kan.. 

Kanak-kanak yang bermain dalam tu boleh ditemani dua orang penjaga..
So kami pun dapatlah masuk..
Kebetulan adik-adik yang jaga taman nie baik hati, dia bagi kami semua masuk (4 orang).
Hehehe.. memang bestlah..

Memang best beriadah dekat sini...
Sampai anak-anak Sha x nak baliklah..
Hehehe.. Punya seronok main..

 
 

Owh ya.. Ini throwback entry..
Kami pergi main nie masa 05.03.2016.. 

3 comments:

  1. mahal juga yer masuk..pergi weekend ker..sebab kalau sabah weekend harganya mahal pergi waktu workday murah sikit

    ReplyDelete
  2. ohhh.. akak orang Manjung ea??

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »