Friday, March 25, 2016

Bila My Gegurl Bermake-up

Assalamualaikum..
Hye guys..
Korang yang ada anak pompuan melalui tak apa yang Sha lalui nie?

Anak-anak dara nie dah mula tertarik dengan alat-alat solek..
Kalau gi Watson or Guardian, memang x gerak r dari rak jualan alat-alat solek..
Jenuh pujuk suh balik..
Aduhai... Anak dara dah makin besar..

Nie aktiviti bila weekand..
Kebetulan adik Sha memang stay umah sha skrg nie..
Dialah yang rajin melayan..
Sha mane ada dah make up2 nie..
Lip balm pun xde.. kikikiki..

4 comments:

  1. tu mesti kontrol bibir supaya liptik tak hilang tuu kan hihi... comel dah anak dara Sha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pun.. X katup mulut.. x bagi pegang ngn cium.. sabar jellah..

      Delete
  2. dah namanya anak dara memang macam tu kot, akak ada sorang anak dara tpi kecik lagi itupun memang minta dengan bedak dan lip gloss mamanya ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la.. perempuan kan kak.. Mesti nak nampak ayu, chomey.. hehehe

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »