Shoplinks.Asia

Friday, April 1, 2016

Batman v Superman: Dawn of Justice (2016)

Assalamualaikum...
Hye guys.. Lama x share pasal wayang..
Camne nak cakap e..
Cite dia OK lah..
Biasa je.. X suka Batman.. Emotional sangat..
Pastu Batman nampak kejap tua.. kejap muda..

Paling best bila Wonder Women keluar..
Memang Ohsem..
Aksi dan perlawanan antara Batman dan Superman terlalu kejap..
Aksi semasa Batman selamatkan Martha tu memang best..
Watak penjahat Lex Luthor tu ohsem.. 
Sengal.. Gila-gila dan Psiko..

Cam x puas nengok kat wayang..
nak tengok lagi..
Dark je filem nie.. Tapi best..

Sha nonton filem nie dengan Encik Suami..
Lama dah x kua dating..
Sesekali kenalah berdating.. 


Owh ya..
Sha x baca ye komik dia..
Just tengok filem nie sahaja..
So komen kat sini berdasarkan filem ye..

7 comments:

  1. Bestlah akak dah tengok. Frrh nak pegi tgok jugak :(

    ReplyDelete
  2. Hehehehe.. lamanya kathy tak nonton wayang.. dah tak ingat apa yg last tgk. superman nya hensem kan sis? Tp kathy pilih batman sbb Ben Affleck yg berlakon. Hehehehe.

    ReplyDelete
  3. amboiii depa dah tengok dah ke
    jeles bertingket2 haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikikiki.. Tapi x puas la Kak El.. Cam nak gi tengok lagi..

      Delete
  4. belum tengok..nnt ada masa nak tengok juga

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI