Sunday, April 10, 2016

Taman Pergola, Slim River

Assalamualaikum
Jom beriadah..
Sha baru sempat singgah disini..
Taman nie dah lama..
Cuma sebelum nie xde orang perasan sebab dilindungi semak..

Bila dah dibersihkan, memang menarik tempat nie..
Ada ruang untuk anak-anak bermain..
Tempat senam orang dewasa..
Trek jogging..
Tapi hati-hatilah..
Ada mainan yang dah x boleh digunakan..

Yang paling best sebab x ramai orang..
Orang semua dah tertumpu di taman yang baru tepi tasik tu..
Sha suka kat sini sebab Sha boleh bersenam sambil tengok anak main..
Tu yang paling best..
Maybe lepas nie Sha akan luangkan masa lagi untuk ke sini..
Beriadah sambil bersenam.. Kikiki..
 

 
 Tempat parking..
Boleh memuatkan lebih kurang 10 biji kereta je..

 

 

 
 Tempat main kanak-kanak..

 

 
 Tempat senaman untuk dewasa..
Mengadap tempat mainan kanak-kanak..

 
 Ada pondok untuk rehat..

 
 Buaian tu dah x boleh main..

 
 Sila ikut arahan ini ye..
Taman nie dah lama so memang x sesuailah kalau orang dewasa sebok nak main juga..

 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »